Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och kompismysteriet
Köp bokenUtgivningsdag: 2024-07-19
Recensionsdag: 2024-07-19
Mediakontakt: Cilla Wikström
Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.
Cirkus Pommery besöker skärgårdsidyllen Vaxholm. Skolan ska just börja och alla i förskoleklassen är glada. Men det är ett barn för mycket på uppropet! Och varför är rektorn så nervös? Fröken verkar också skum. Cirkusdeckarna måste lösa gåtan!
Detaljerad fakta
Recensionsdag: 2024-07-19 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Barn och ungdom: skönlitteratur och sanna berättelser Antal sidor: 64 Mått: 155 x 200 x 10 mm Vikt: 248 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155272142 (2024-07-19)