Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och gosedjursmysteriet
Köp bokenUtgivningsdag: 2023-02-16
Recensionsdag: 2023-02-16
Mediakontakt: Cilla Wikström
Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.
Cirkus Pommery besöker Bollnäs. Det ska bli nalleutställning! Men varför gråter direktör Fernand? Och varför beter sig katten Mysan så underligt? Cirkusdeckarna måste lösa mysteriet!
Detaljerad fakta
Recensionsdag: 2023-02-16 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Boktyp: spänning för barn, mysterium för barn, pusseldeckare Platser: Bollnäs Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Barn och ungdom: skönlitteratur och sanna berättelser Antal sidor: 64 Mått: 155 x 220 x 10 mm Vikt: 250 g Format (utgivningsdatum): Kartonnage, 9789155271701 (2023-02-16)