Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och godismysteriet
Utgivningsdag: 2020-03-16
Recensionsdag: 2020-03-16
Mediakontakt: Cilla Wikström, Malin Tiselius
Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.
Cirkus Pommery reser norrut för att uppträda vid en godisfabrik. Men någon har saboterat godiset! Skumma typer syns till i fabriken. Kaspar och Katinka får rycka ut och leta skurkar bland geléhallon och skumbananer … Ett riktigt spännande fall för cirkusdeckarna!
Detaljerad fakta
Recensionsdag: 2020-03-16 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Tomas Antila Formgivare: Monica Sundberg Serie: Lättlästa mysterier Thema-kod: Skönlitteratur barn och ungdom: spänning och äventyr Antal sidor: 64 Mått: 155 x 220 x 10 mm Vikt: 250 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789155267681 (2020-03-16)